Veiledninger

Oversikt / Kommuneansvarlig (Moava IKO) / Hvordan endre hvilke kategorier som vises under Henvendelser

Hvordan endre hvilke kategorier som vises under Henvendelser

Som kommuneansvarlig har du mulighet til å tilpasse hvilke kategorier som skal være synlige når enhetsledere registrerer nye henvendelser. For å endre hvilke kategorier som vises følger du disse stegene:

  1. Gå til fanen "Innstillinger" og velg "Henvendelser"
  2. Kryss av for de kategoriene som du ønsker skal vises
  3. Trykk på "Lagre valg" nederst på siden

Etter at du har lagret valgene dine, vil kun de avkryssede kategoriene være synlige for deg som kommuneansvarlig og for alle enhetsledere når de registrerer nye henvendelser.

NB! Pass på at du ikke skjuler kategorier hvor det allerede finnes eksisterende henvendelser. Da vil ikke disse henvendelsene vises i systemet eller rapporter så lenge kategorien er slått av. Hvis du senere ønsker å se henvendelser i en skjult kategori, må du først slå på kategorien igjen under "Innstillinger".

Sist oppdatert: